kzv Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Heisann, Da har jeg kjøpt en WDTV live :-p Jeg skal bruke den ifbm en PC som står og laster filmer. Det jeg lurer på er om noen har ett (eller flere) program eller script som gjør følgende automatisk (for windows): * Pakker ut .rar når filmen (torrenten om du vil) er ferdig nedlastet (bruker uTorrent) * Mounter iso/img el * Riper iso/img el og legger resultatet på en gitt katalog. Hvis ett slikt program/script finnes, løser det mine problemer. Da kan jeg bare sette på nedlasting og vips når den er ferdig lastet ned og pakket ut etc, er den tilgjengelig for WDTV'n :-D Håper noen har noe lurt på lur :-p mvh k. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Feil forum min venn. Vi har ikke lov å diskutere og hjelpe folk med nedlasting og distrubiering av opphavsrettighetbeskyttet meteriale. sorry Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Forumet er ikke stedet for pirathjelp. Tråden stenges. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg