Pantheon Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Ser at lørdagens Turbonegrokonsert skal streames på NRK, og det hadde jo vært gull å hatt den konserten godt plantet på harddisken Noen som har erfaring med bra software, som greier da å capture vinduer som streames på internet!?? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Mulig hypercam kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Mulig hypercam kan hjelpe deg. Takk for tipset, men den greier ikke lese innholdet i "Loop"vinduet til NRK. Lyden funker, men bildet er bare svart. Kan jo være at NRK har laget noe finurlige greier som skal gjøre det vanskelig å capture innholdet dems. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Prøv å slå av hardware-akselerasjon, da kan det funke. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Woohoo, jeg fant feilen. Jeg måtte velge options i "Loop"-vinduet. Det streames tydeligvis i MP9. Der fjernet jeg noe overlay options, så funket alt Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg har tenkt å encode i DivX5.0.5. Men er usikker på hvilken kvalitet jeg skal velge. Streamingen NRK kan tilby er opptil 900k (http://www.nrk.no/magasin/upunkt/loop/) og da er det vel ikke noe vits å encode med høyere bitrate enn 900K, eller? Bruker man 1-pass eller multipass? Og i hypercam kan jeg velge antall frames som skal capture. Hva er vanlig her? 24/25 er jo standard innen kino/TV, så noe mer enn 25 er vel bortkastet!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå