Gå til innhold

Hotmail - Sletting av innhold etter 30 inaktive dager

V5R1X

Anbefalte innlegg

Har lest meg frem til at hvis man ikke logger seg inn på hotmailen sin ila. 30 så blir mesteparten av innholdet på mailkontoen din slettet. Spørsmålet blir da: Hvis man har satt opp POP3-videresending av hotmail til f.eks. ens Google-mailkonto, vil dette telle som innlogging?

For å sjekke mailen vha. POP3 så må man jo har brukernavn(mailadresse)/passord... Altså, vil man kunne bruke POP3 i all evighet uten å behøve å være redd for at man har gått for lenge uten å logge inn...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
**BUMP**

Jeg vet ikke hvordan "teorien" (avtalen med hotmail er), men i praksis så fungerer det fint å bruke pop for å hindre stegning. Jeg har 1 hotmail konto som jeg bare bruker til online registrering/få passord på etc. Den kontoen sjekker jeg kun et par ganger i mnd via livemail. Har gjort det de siste årene, og den er ikke stengt.

Lenke til kommentar

Dobbeltsjekket - og programmet bruker ikke pop protokollen for å hente epost. Bruker en eller annen "sync" funksjon via http.

Jeg kan da desverre ikke påsta at det virker med ren pop nedlasting i feks outlook. Det må noen andre teste/finne ut av.

Bruker du derimot live mail epost programmet så kan jeg gå god for at eposten din ikke blir slettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...