sakke Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Er det mulighet for å spille selvlagde baner på trackmania nations forever? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Ja. Det er en Editor et eller annet sted der. Jeg har ikke spillet installert selv for tiden, så får ikke sjekket mer presist. Endret 14. desember 2009 av oyvjak Lenke til kommentar
sakke Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Ja. Det er en Editor et eller annet sted der. Jeg har ikke spillet installert selv for tiden, så får ikke sjekket mer presist. jeg vet hvordan man lager baner, men kan man bruke dem online? Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Tror du må ha TM united forever Lenke til kommentar
sakke Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Tror du må ha TM united forever så du vet ikke? Ingen muligheter for å fikse dette -.- ? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Er vel bare en måte å finne ut på da. Prøv deg fram og se. Lenke til kommentar
sakke Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Er vel bare en måte å finne ut på da. Prøv deg fram og se. jeg har prøvd på tmnforever men uten å finne noen måte - tenkte kanskje andre visste noe om et så populært spill. Det andre spillet koster faktisk penger. Viss jeg gamer united forever mot andre som har gratis versjonen vill det gå da med en selvbygd bane ? Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Vis banen er lagd på stadium vil det gå Lenke til kommentar
sakke Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Det eneste man måtte gjøre var rett og slett og validate banen, altså lage en gullmedalje tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå