SimoXen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg har brukt Pixon 12 noen dager nå, og er veldig fornøyd. Jeg har flere ting jeg kunne tenke meg å få andres erfaringer på, - men finner ingen samlet tråd for denne. Kanskje en modell som ikke er så utbredt? Fint om noen kan svare meg på hvordan jeg sjekker om det finnes oppdateringer til den. Jeg har installert New PC Studio men finner ikke helt ut av det Lenke til kommentar
SimoXen Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Ehhh... trodde det skulle hagle inn med erfaringer her...? Jeg er kjempefornøyd med kameraet. Tok bilder på fjellet i helga under vanskelige lysforhold. Trodde at kontrastene ble dårlig ut i fra resultatet på skjermen umiddelbart når bildet ble tatt, men når jeg så på de etterpå var resultatet godkjent. Noen som vet hvor i menyene jeg kan sjekke hvilken firmware versjon jeg har? Ellers har jeg det intrykket av at New PC Studio er bedre tilpasset Samsungs Windows og symbian mobiler enn "Touch Wiz" ?? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei, dette er en mobil jeg vurderer å kjøpe. Hvordan er batterlevetiden etter noen ukers bruk? Hvordan er operativsystemet? Enkelt å legge snarveier på startskjermen? Lett å bruke trådløst nett? Lenke til kommentar
SimoXen Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Hei, dette er en mobil jeg vurderer å kjøpe. Hvordan er batterlevetiden etter noen ukers bruk? Hvordan er operativsystemet? Enkelt å legge snarveier på startskjermen? Lett å bruke trådløst nett? Hei! Batteriet mener jeg er bra, jeg lader 2-3 ganger i uka, men spiller da heller ikke særlig musikk eller film på den. Operativsystemet er Samsung proprietært "Touch Wiz" og har mange snarveier pre installert for forskjelige program, som man selv "kopierer" ut på skjemen fra en "sidebar" som man åpner(klikker på) ved behov. Trådløst nett fungere helt greit, du kan legge ut en "widget" (snarvei) for det på startskjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå