2ball_ Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Hello! En nær venn av meg kom over et aldri så lite problem når han skulle registrere seg på vårt fantastiske forum Et bilde sier mer enn tusen ord: Min første take var: "WHAT!?". Min andre tanke var å hjelpe han gjennom å få noen andre til å fikse problemet Takk for evt. hjelp (Den er ganske vital). Endret 14. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 I mellomtiden går det an å registrere seg her: http://pass.hw.no/registrer.php Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Det løser jo egentlig alt ty. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det løser kanskje ditt problem, men jeg ville fjernet den [Løst] merkingen siden feilen ikke er fikset. Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Snip... Tror vi har fått en ny definisjon på irriterende reklame n¨å Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Det løser kanskje ditt problem, men jeg ville fjernet den [Løst] merkingen siden feilen ikke er fikset. Jeg ser hva du mener.. De holder jo på å fikse slike ting nå, da. Jeg går ut i fra at dette henger sammen med problemene de har på bilde-serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg