SHDR Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 De skal tidlig krøkes, som god krok skal bli. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Wow-spiller vennelig MMO med andre ord? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 WoW er faktisk det beste MMOet på markedet for alle aldersgrupper Lenke til kommentar
-------------------------------------_ Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hurra, smart ide! Blir like enkelt som å selge sigaretter til barn. Hadde heller hoppet hoppestokk gjennom et minefelt enn å yppe til kamp med spill fryktende foreldre verden over på denne måten. Tror Funcom må se langt etter all den statstøtten de får, hvis de ender opp med og få ryktet sitt ødelagt i en kamp med en haug gamlinger med spill fobi. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) WoW er faktisk det beste MMOet på markedet for alle aldersgrupper Typisk. Hva som er "best" er et personlig meining. Endret 14. desember 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 neida, bare du som ikke har peiling Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Personlig er jeg skeptisk til MMO for barn. Det er allerede et ganske stort problem at barn prioriterer slike spill fremfor skole og andre leker. Når det gjelder sistnevnte så vil slike spill i verste fall kunne påvirke kreativitet og fantasi blant barn. Jeg er på ingen måte imot spill for barn, men de bør ikke være på den måten at barn føler de må spille for å unngå bannlysning fra en klan eller lignende (sikter til spill som WoW). Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 barnevennlig, and then the picture of the devil Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Dere som snakker om foreldre som er skremt av MMORPG spill, må huske at om ikke så altfor mange år blir det generasjonsskifte, og foreldrene har spilt mye mer enn våre forldre Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Mine sønner skal spille wow fra de er 5 år -_- Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Mine sønner skal spille wow fra de er 5 år -_- Hehe, syns jeg ser. "Nå er pappa raid leder! Gjør som jeg sier ellers rett til seng! Dropper noen epic er de mine!" :!: Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 mhm, får jeg ikke den epic'en er det faen med husarrest i 1 måned! Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Har aldri likt slike spill, men virker ikke for dumt da heller. Endret 14. desember 2009 av PortableAppGuy Lenke til kommentar
Knutingsen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Å kalle et MMORPG for "barnevenlig" blir vel litt det samme som "military Inteligence". Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ooo..hvis dette blir en åpen beta skal jeg lage en konto til sneipen umiddelbart. (han er 5) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg