Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Er det på tide å oppgradere SnowDog's bildetråd?

126 stemmer

1. 1. Er en oppgradering av bildetråden en god idé?

• Ja
      97
    • Nei
      18
    • Ingen formening
      11

Anbefalte innlegg

Og, jo. Jeg pleier å kikke på førstepost i en tråd før jeg poster, derav mitt forslag om å redigere førstepost i den eksisterende bildetråden.

Pleier du å gjøre det hver gang du poster i nevnte tråd? Isåfall tror jeg du er i mindretall :)

Poenget med en ny tråd er at selv brukere som poster ofte i tråden skal få med seg endringene, ikke bare de som poster for første gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trodde de nye reglene ikke bare gjaldt i en tråd, men i alle trådene i Humor kategorien...

Sant nok, men som poengtert så er det mange som poster i tråden som ikke går gjennom selve kategorien. Dermed får ikke disse med seg reglene.

Spørsmålet er egentlig mer om det er noen vits å informere om endringene? :)

Lenke til kommentar
Poenget med en ny tråd er at selv brukere som poster ofte i tråden skal få med seg endringene, ikke bare de som poster for første gang.

Skjønner det, men effekten vil som sagt være svært begrenset, siden tråden vil nå side nummer to ganske kjapt. Hvertfall med den hyppigheten som er i bildetråden nå. Alternativt vil ikke folk få med seg at det eksisterer en ny tråd, som også vil være kontraproduktivt.

Lenke til kommentar
Skjønner det, men effekten vil som sagt være svært begrenset, siden tråden vil nå side nummer to ganske kjapt. Hvertfall med den hyppigheten som er i bildetråden nå. Alternativt vil ikke folk få med seg at det eksisterer en ny tråd, som også vil være kontraproduktivt.

Scenario for vanebrukeren:

H*n kommer til sisteinnlegget i dagens versjon med link til den ny tråden. Klikker seg inn, leser førstepost og blar gjennom de nye bildene som har kommet for så å eventuelt poste et bilde selv.

Jeg ser ikke for meg at brukeren går ut av dagens tråd, leter frem den nye for så å klikke seg på siste side uten å hverken lese førsteposten eller de andre innleggene m/bilder.

Eller er jeg helt ute og kjøre nå? :)

Lenke til kommentar

H*n kommer til sisteinnlegget i dagens versjon med link til den ny tråden. Klikker seg inn, leser førstepost og blar gjennom de nye bildene som har kommet for så å eventuelt poste et bilde selv.

Jeg ser ikke for meg at brukeren går ut av dagens tråd, leter frem den nye for så å klikke seg på siste side uten å hverken lese førsteposten eller de andre innleggene m/bilder.

Hm, tja. Jeg vet ikke egentlig. Jeg kan ikke si det egentlig bryr meg så mye. Men jeg kan ikke se helt vitsen heller.

Det blir mange kule bilder som nye folk ikke får sett, det er vel egentlig det jeg argumenterer for.

Lenke til kommentar

Det er en helt annen sak. Er det egentlig noen vits? Jeg mener at når vi først har fått nye regler så er det fint å prøve å formidle dette til brukerne. Reglene som finnes i dagens førstepost gjenspeiler hverken kategoriens regler eller trådens normer til det fulle.

At folk går glipp av bilder vil man jo prøve å løse med linker til forgjengerne, men det er vel en viss sjanse for at de går glipp av bilder uansett. Ikke sikkert noen gidder å lese alle 500 sidene for å komme a jour :)

Lenke til kommentar

Hm, tja. Jeg vet ikke egentlig. Jeg kan ikke si det egentlig bryr meg så mye. Men jeg kan ikke se helt vitsen heller.

Det blir mange kule bilder som nye folk ikke får sett, det er vel egentlig det jeg argumenterer for.

Får ta en kraftig reposting første sidene da.

Lenke til kommentar

Klart flertall i pollen har ført til opprettelsen av den nye tråden. Navnet er beholdt da undertegnede også kan sies å være litt nostalgisk :wee: Vil tro at flertallet er enig i at det er lurt å beholde det, men hvis noen er uenige så får dere opprette en tilbakemeldingstråd eller ta det på PM.

Vennligst les førstepost og gjør dere kjent med reglene så er alt klart for mye morsomme bilder fremover :)

Denne tråden flyttes til ferdigbehandlede saker.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...