Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Jeg har til og med ikke fått 3G enda med netcom her jeg bor, blir sikkert i 2020 til de får 4G her ... Blir nok lenge til der da Ikke før GSM byttes ut med ev. LTE TOM: Har du eller noen andre eksempler på hvordan 4G BTS'ene ser ut? Er på snarvisitt i Oslo frem til i morgen.... På Majorstua nå, men skal innom sentrum på vei nordover i morgen. Mateo Jeg er veldig sjelden i Oslo og ser etter antenner, men hvis du drar forbi IKEA på Furuset, ser du at det er montert en liten, flat antenne under de store Kathrein-antennene. Tipper det er 4G. Edit: Etter at den gamle dekningssjefen i NC gikk over i ny jobb, har jeg ingen jeg kan spørre om antenner lenger... Sukk. Tommy, ring meg hvis du leser dette! Endret 15. desember 2009 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
mateogold Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ok, Tom. Gikk fra den amerikanske ambassade til Byporten i morres, og så ikke noe nytt lang Carl Johan, Glassmagasinet, Byporten etc. hvor jeg vet det er eksisterende siter... kommer du over noen og får tatt bilder så er det bare å sende. Dro med flytoget, så fikk ikke sett noe IKEA... Vet du eller noen andre forresten hva den nye siten ved skillet mellom Innland og Utland på OSL er? Den er på taket av en av Gatene der mellom rulletrappene som kommer fra ank. innland/utland. M Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Som vanlig er prisen veldig mye høyere i Norge enn i Sverige: Norge: 699,- Sverige: 487,- (4,- pr.mnd. frem til juli 2010) Riktignok er 4G dobbelt så raskt i Norge enda, men det vil jevne seg ut ettsom de bygger ut og oppgraderer i Sverige. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Som vanlig er prisen veldig mye høyere i Norge enn i Sverige: Norge: 699,- Sverige: 487,- (4,- pr.mnd. frem til juli 2010) Riktignok er 4G dobbelt så raskt i Norge enda, men det vil jevne seg ut ettsom de bygger ut og oppgraderer i Sverige. Klart det er billigere i Sverige - Konsumprisindeks, høyere befolkningstetthet, lavere betalingsvillighet (bedre substitutter i Sverige) Lenke til kommentar
-M- Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Netcom lever igjen varene: I Norge vil vi rulle ut LTE i Bergen, Trondheim og Stavanger i år og hele i Sverige vil hele 25 byer og feriesteder få 3G. I andre kvartal får vi endelig de såkalte multimode-modemer som gjøre at brukene får 2, 3 og 4G i samme USB-modem. Les mer: Mer LTE fra Telia Sonera Blir saker dette! Lenke til kommentar
henningkc Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 NetComs 4G modem kan nå bli kjøpt hos Expert Klingenberg i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå