screenman Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg skal ta piercing (snakebite) men jeg vet ikke om noen plasser i Bergen hvor jeg kan ta piercing. Er det noen som vet om noen plasser i bergen jeg kan ta piercing? En frisør eller noe? Helst en plass som ikke er langt ifra togstasjonen i Bergen eller Bergen busstasjon siden jeg enten skal ta tog eller buss fra voss. Takker for svar. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Det er en egen tråd for dette temaet... Den offisielle tatovering/piercing/etc.-tråden Er også mulighet for søk på tråden... I Bergen er det 3 steder.....Let`s Buzz, Leading Light og Witchy Bitchy.... Let`s Buzz er den som har best ord på seg...Jeg personlig anbefaler dette stedet. Den ligger i Tverrgaten 11....et par min fra togstasjonen. Når det gjelder hvor å ta piercinger så bør man ta det hos en seriøs piercer på et piercing eller piercing/tattoo studio....Aldri frisør...Noen grunner er; En dyktig piercer gir riktig størrelse på smykket, god info om rens og bruker sterilt utstyr.. Tråden jeg linket til kan være til god hjelp når det gjelder å finne de seriøse stedene i Norge.....Og spørre om andre ting en lurer på innen bodymods... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå