-Léon- Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Som emne sier så ser jeg etter et relatistisk fly spill hvor jeg har mulighet å lande på hangarskip, hjelper om det er bra grafikk. Noen som vet om et spill? Trenger ikke å være et fly-skyte spill heller, bare det gir muligheten for å lande/lette fra hangskip så blir jeg glad. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Top gun hadde et ganske bra oppdrag til akkurat dette, hadde det ikke? Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Som emne sier så ser jeg etter et relatistisk fly spill hvor jeg har mulighet å lande på hangarskip, hjelper om det er bra grafikk.Noen som vet om et spill? Trenger ikke å være et fly-skyte spill heller, bare det gir muligheten for å lande/lette fra hangskip så blir jeg glad. microsoft flightsimulator skulle jag väl anta är det bästa du kan få. Lenke til kommentar
koots Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Flight Simulator X med Acceleration expansion pack gjør susen. Du kan i tillegg laste ned F14 gratis, søk etter Dino Cattaneo på flightsim.com Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Tror jeg må få meg Flight Simulator da, sett noen videoer ifra spillet og det er nydelig grafikk. Takk for infoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå