Christian86 Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 hei, sliter med min 15gb Ipod. Jeg prøvde den med macen min, så med PCen. etter det så gikk det ikke lengre. Den kunne ikke brukes med macen etter det. Det gikk ikke. er det noe jeg burde klage på? Begynner å bli lei av at den ikke fungerer. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 når du instalerer programvaren til ipoden så formaterer den ipoden over til et fat filsystem(mener jeg) den er formatert når du får den til macs filformat(mener jeg).Og så vidt jeg vet leser ikke mac fat eller windows mac sitt filsystem(mener jeg) det du kan gjøre er og legge inn ephpod for det kan brukes til og overføre filer gjennom mac formaterte ipoder(mener jeg) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Mac takler fint FAT, det har venner av meg testet. bare denne som ikke blir likt av Itunes i det hele tatt. Det gikk pokkers galt når jeg prøvde mellom Win XP og mac OS X Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 itavisen sin test ipod likte ikke windows!! kansje du har fått en ipod som ikke liker mac??? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 kort sagt reklamsjons sak? Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Her er et bra Ipod - Forum som sikkert kan gi deg svar på problemet. Har iallefall gitt meg mange gode tips; http://www.ipodlounge.com/forums/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå