Gå til innhold

Litt priest hjelp?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har levlet en priest til 80 nå. Har spilt shadow hele veien, men nå ønsker jeg å gå disc i PvP. Sliter litt med å sette meg inn i denne speccen.. Noen som kan gi litt tips?

Uansett hva! rotations, main pri stats på gear osv.

 

Har prøvd litt pvp, men dør ganske fort.. skaffet meg litt av det blå pvp gearet til å begynne med. Men hva burde jeg gjøre for å skaffe gear? Gå heroics? Kanskje ikke så lurt å gå disc da? Har dual spec btw.

 

setter pris på alt av svar! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disc fungerer ypperlig i 5 mann heroics så ser absolutt ingen grunn til å bytte til holy for å heale 5 manns, er ikke så kjempestor forskjell på en PvE og en PvP spec for disc så da kan du like godt trene på disc healing når du gjør heroics.

 

Koseklump: det heter emblems nå, badges var noe i TBC som vi var ferdige med for over 1 år siden.

 

Som healer har du ikke noen rotasjon. Som disc så bruker du gjerne penance når target har tatt en god del skade eller er under focus fire, shield hele tiden alt og alle og prayer of mending på riktig person. Resten av tiden bruker du flash heal eller binding heal.

Endret av Gakks
Lenke til kommentar

pvp og dico er fin fin kombo , jeg skal se om jeg ikke kan linke en brukbar sepc når jeg kommer hjemm fra jobb .

 

som Gakks sier ingen rotasjon , du bruker spelsa du har i ditt asjenal til og holde deg og dine alierte i live etter beste mulighet , som healer vill du være focus target i arena og bør være klar til og poppe det har av overlevings talenter i hurig ratio .

 

dico funker og knall til heroics , så det er bare ta de og farme emblems , kjøpe pvp gear for bages , så kan du jo og prøve og samle heroic gear til og heali i herocs og , våpen er og noe du må hente i herois til og begyne med , da arenavåpen kan vøre tricki og få .

Lenke til kommentar

Kan ikke gi så mye hjelp, hadde heller ikke tid til å lese gjennom hva de andre skrev. Men mine tips her er:

 

Begynn med å gå BGs, HCs, og VoA10 / 25. Få deg opp i mellom 500-750 resilience før du starter ett arena team. Du bør satse på stamina / resilience før andre stats. Inntil nå burde du klarer å lære deg det grunnleggende som du bruker som priest blandt annet: PW:Shield, Penance, Flash Heal, Renew, Pain Suppression - Disse er for meg, grunnleggende og viktigst for deg som skal spille Dpriest. Selvfølgelig bruker du andre spells, men disse pluss bøffs er aller, aller viktigst.

 

Arena teamet ditt, siden du satser på pvp tror jeg også at du skal gå arena og ikke bare bgs - Bør du prøve å se om du kan gå med en Feral Druid, Hunter eller Retri Paladin. Warlock eller Rogue er litt trikcy å spille med, men det funker.

 

Selv spilte jeg Dpriest / Dlock (Jeg var locken) og det gikk bra helt til 1350 rating. Vi tullet oss litt på 500-750 men ellers gikk det bra. Healer / Destro Lock er en ganske fin combo fordi locken har veldig god burst og i lavere rating er det OP siden du ofte facer andre folk som ikke er så dyktige. Med denne komboen kan man også Mana burne og Mana draine. Du har også Hymns som er geniale.

 

Noe du også kan gjøre er å gå Shadow / Rogue som er en veldig god combo, men vanskelig å spille. Bare sånn i begynnelsen for ratingens skyld.

 

Uannset ønsker jeg deg lykke til ;)

Endret av EMS15
Lenke til kommentar

Helt erlig ville jeg gått for å specce for Power Infusion og meditation. I lower brackets, og selvfølgelig høyere, men spesielt i lower brackets vil man, som oftest kontinuerlig stå og kaste spells. og Power Infusion bare hvis du går med caster, siden 20% benefiten på mana kost og haste er ekstremt god på Lock, Mage og også Elemental Shaman og Balance druid, men det er ikke så altfor god kombo.

Lenke til kommentar
sist jeg sjekket er det fint lite med spirit på pvp gear med crit/haste , så 30%regen av nesten ingen ting er ubetydeling .

 

PI er greit og ha ja , jeg bare liker den ikke personelig :p

For det første: Det er 50% regen.

 

For det andre: Det finnes to typer gear for priest: Crit og Spirit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...