Liquid Crystal Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hei Skal ta gastroskopi kl 12:30 i dag. I den forbindelse har jeg fått et brev hvor det står jeg ikke kan drikke, røyke eller spise 8 timer før dette. Noen som vet om jeg kan snuse? -LC Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Bare hold deg borte fra snus til du er ferdig, da smaker også snusen mye bedre. Lykke til. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Bleh... lenge til *sadface*. Takk for svar, skal nok overleve. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Bleh... lenge til *sadface*. Takk for svar, skal nok overleve. Du kunne jo bare sovet lengre da? Da hadde du i det minste ikke kjent presset på at kroppen må ha snus. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Joda. Har skole, og skulle egentlig opp i banken med ungdomsbedriften i dag. Så måtte på skolen. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvorfor skal du ikke røyke 8 timer før? Hva har det med magesekken å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå