Gå til innhold

Anbefalt spillemus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg har nå brukt en MSIE Wireless og en Logitech Dual Optical i 5-6 uker, og testet litt med forskjellige typer underlag osv.

Konklusjon: MSIE er noe bedre ergonomisk, men Dual Optical er langt bedre på å håndtere underlaget.

Jeg har f.eks. en veldig slitt teflon matte (alle ruglene i overflaten er borte, og MSIE musa mister fatningen rett som det er på den matta, mens Dual Optical ikke har latt seg affisere i det heletatt. Jeg begynner å bli vant til Dual Optical musa nå, og den blir bare bedre og bedre.

Men - smaken er som baken...

Lenke til kommentar

Ingen som har nevnt det jeg synes er det største problemet med trådløse; de blir så forbanna tunge med batterier i. Bare å glemme presise flickwrists eller å holde siktet på en fyr mens du sirkler rundt på kloss hold. Du må drive å kompensere for momentet musen har mens du skal holde siktet. Utrolig irriterende, og i alle fall for mitt vedkommende mener jeg at det er en mye større impact på presisjonen enn eventuell tap pga trådløs teknologi.

Kjøpte nettopp Intellimouse explorer 3.0, og er veldig fornøyd med den. Mye lettere enn min gamle mus (trådløs) og veldig presis og fin. Ingen problemer med hopping så langt. Førstegenerasjons optiske var derimot helt håpløse. God å holde i er den og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...