_nix_ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Spørsmål 1: Hei. Jeg er den uheldige eier av et defekt MSI K9A2 Platinum hovedkort. Hovedkortet ble kjøpt fra Komplett i mars 2008. Det er med andre ord nesten 2 år gammelt. Har dette hovedkortet fortsatt garanti eller er det like greit å bare kjøpe et nytt? Jeg har en tidligere dårlig erfaring fra Netshop hvor jeg forgjeves sendte inn et ustabilt hovedkort, og fikk i retur fordi de ikke konkluderte med det samme som meg. Derfor er jeg usikker på om jeg faktisk orker å sende det inn. Spørsmål 1a: Dersom det viser seg at det kanskje kan lønne seg å bare skaffe et nytt hovedkort så trenger jeg isåfall en anbefaling til nytt hovedkort. Sokkel: AM2+ eller AM3. Ram: DDR2 (Har 8 GB god DDR2 ram, jeg ser ikke poenget med å kjøpe ny DDR3 ram med det første, tror det er lite å hente ytelsesmessig.) CPU: Phenom 9850 er det jeg har idag, hovedkort må takle 125W cpu. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 På de MSI-hovedkortene som nå ligger hos Komplett, så står det 3 års garanti. Du har uansett 5 års reklamasjonsrett i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå