stasomfaen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Slett Endret 14. juni 2010 av robbern9292 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kjøp noe personlig. En spikermatte er ikke spessielt personlig spør du meg. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 En spikermatta tror jeg ikke hadde vært noe sjakktrekk nei. Hva med smykker, klær, en spatime eller noe Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Har tenkt på smykker også. Men liksom, hva? : p Er så dårlig på sånt! :o Men vet ikke helt om jeg har råd til spatimer og sånt nå, men Sparer til utvekslingsår i USA og sånt, så jeg er egentlig en fattig student. Men har da noen hundrelapper til rådighet! EDIT: Oi, det ble mye "sånt". Endret 13. desember 2009 av robbern9292 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Spikermatten er grusom. Ikke kjøp den. Jeg skjønner greia med å kjøpe noe personlig. Parfyme og smykker kan bli litt kjedelig, selv om det er veldig koselig å få. Til jul så kjøper jeg nå et gamingtastatur, en parfyme og deo, og ansiktsvask til kjæresten min. Den mest personlige gaven av de er gamingtastaturet, selv om jeg ikke har noen relasjon til gaming så vet jeg at det er det han liker. Den gaven jeg ble mest glad for av han er en ekstern harddisk (fordi jeg klagde hele sommeren over lite minne på pc'n) og en bok han visste jeg ønsket meg. Han hadde lyttet og husket. Kjøp noe innen interessene hennes! Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Haha spikermatte til dama på julaften. Det er jo veldig omtenksomt og alt slikt men det blir litt som å gi henne et pipesett til å skifte hjula på bilen sin. Hun har vel gitt noen ledetråder?`Ta henne med ut på et kjøpesenter så kommer du til å få mange hint, garantert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå