Sephiroth Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hei, jeg kunne gjerne tenke meg og ha et tastatur hvor tastene lyser. selve tastene må jo være blanke, men at det kunne være et lys (grønt, bått, rødt) under slik at de lyser. Jeg spiller som regel altid i mørket, og har da vansker for og se tastene og hva det står på dem. spessielt når jeg spiller CS i bekkmørket. Tenke deg også hvor stilig det hadde sett ut. Finnes noe slikt ????? hvis ikke kansje en god ide... eller ? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Det finnes en anmeldelse av noe slikt her. Om det er å få i Norge vet jeg ikke, men det ser diggbart ut... Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Såfremst du ikke har trådløst tastatur burde det ikke være et stort problem å modde inn en neonwire i det. Problemet er vel bare hvor du skal gjøre av inverteren. :wink: Har lekt med tanken ganske ofte, men skal vente til jeg kjøper et tastatur jeg bestemmer meg for å beholde, logitech'en jeg har nå er &%¤&/ så dårlig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 hadde vært fedt med selvlysende ADWS + noen andre knapper til spilling da gjennomsiktige knapper med rødt lys i ADWS komboen, så grønnt eller blått eller no i de andre, f.eks reload, buy (CS f.eks) ect.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå