espen1991 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei! Jeg kjøpte med en HTC HD2 idag, veldig impulsivt egentlig, jeg bare kjøpte den uten å tenke med om.. har lest en del tester om den og den virker konge! Jeg elsker tlf hittil, har noen forandringer med tanke på at jeg var en SE og Iphone bruker, MEN! Problemet er som følger, HTC HD2 har jo selvfølgelig windows os, og da MÅ jeg bruke windows media player for å overføre filer.. (greit nok, kan leve med det) men den satans tlf merker ikke at jeg legger inn sangene?!?! av og til viser den 2 sanger av de 100 jeg la inn.. og sangene har ofte feil navn?!? jeg spiller av en sang f eks. Eminem 3 A.M, så spilte tlf av Bagpipes from bagdad av en eller annen merkelig grunn... jeg har prøvd å åpne tlf via min datamaskin på pcen, og legge inn sanger der, men det funker ikke, de legges inn men HTCen merker ingenting? jeg ler og griner på en og samme gang... fantastisk tlf ellers! men det at man MÅ bruke windows media player er faen med på tryne! Hvis noen har en løsning, eller et alternativ til WMP, ville jeg blitt utrolig takknemlig! Beklager hvis jeg har skrevet mye uforståelig, men er ganske frustrert etter og ha betalt 6999 for tlf uten abonoment Takk på forhånd for svar! Mvh Espen Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 MÅ du bruke WMP? Kva med Macbrukarar? Lenke til kommentar
espen1991 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 MÅ du bruke WMP? Kva med Macbrukarar? Har ikke peiling faktisk :S Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Alle Windows Mobile telefoner støtter synkronisering av musikk via en rekke forskjellige programmer. Windows Media Player er et av dem, men det finnes masse andre. Direkte filoverføring fungerer også, men avhengig av programvaren på telefon så trenger filene å ligge på et spesielt sted, evt må du oppdatere biblioteket for at den skal lese inn de nye filene og få navn/filnavn korrekt. Lenke til kommentar
espen1991 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Alle Windows Mobile telefoner støtter synkronisering av musikk via en rekke forskjellige programmer. Windows Media Player er et av dem, men det finnes masse andre. Direkte filoverføring fungerer også, men avhengig av programvaren på telefon så trenger filene å ligge på et spesielt sted, evt må du oppdatere biblioteket for at den skal lese inn de nye filene og få navn/filnavn korrekt. Ok, vet du om noen andre eventuelle program jeg kan bruke til å overføre musikk til tlf? WMP fungerer greit, men den fucker opp sangenes info ofte, legger mange sanger i "ukjent album" mappen osv :S Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Winamp har mast om syncing når jeg har satt i telefon i flere år nå. Også kan du jo overføre filene direkte. Lenke til kommentar
espen1991 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Winamp har mast om syncing når jeg har satt i telefon i flere år nå. Også kan du jo overføre filene direkte. OK, for vil ikke overføre direkte, fordi mister blandt annet albumbildene og mye info om sangene, har windows 7 på pcen og den lar meg ikke redigere informasjonen på sanger :S Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvorfor skulle filene miste ID3 tag når du overfører direkte? Cover kan du også kopiere over, vil jeg tro. Jeg har ikke fått min HD2 ennå, så det blir litt vanskelig for å teste. Lenke til kommentar
espen1991 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Hvorfor skulle filene miste ID3 tag når du overfører direkte? Cover kan du også kopiere over, vil jeg tro. Jeg har ikke fått min HD2 ennå, så det blir litt vanskelig for å teste. Winamp fiksa det, HTC HD2 har egen "albumkunst oppdatering" dvs at tlf finner coveret på sangene selv! Men winamp funka perfekt m8!!! DANKE! Lenke til kommentar
_nix_ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvorfor skulle filene miste ID3 tag når du overfører direkte? Cover kan du også kopiere over, vil jeg tro. Jeg har ikke fått min HD2 ennå, så det blir litt vanskelig for å teste. Winamp fiksa det, HTC HD2 har egen "albumkunst oppdatering" dvs at tlf finner coveret på sangene selv! Men winamp funka perfekt m8!!! DANKE! Hei ser du fant en løsning som fungerte til slutt. Men til neste gang eventuelt for andre kunne DoubleTwist vært en løsning? Jeg ser den støtter en mengde forskjellige enheter, blant annet Windows Mobile 5/6 baserte og Android. Og til de som lurer på Windows Mobile sync mot Mac. Kan anbefalle Missing Sync for Windows Mobile Fungerte veldig bra på min gamle Touch Diamond, også med 6.5 rom. Det finnes også en tilsvarende Missing Sync for Android til de som lurer. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Forresten, du vet at telefonen går for 5600,- de fleste steder, ja? Lenke til kommentar
espen1991 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Forresten, du vet at telefonen går for 5600,- de fleste steder, ja? Ja, men kjøpte uten abonoment Hvorfor skulle filene miste ID3 tag når du overfører direkte? Cover kan du også kopiere over, vil jeg tro. Jeg har ikke fått min HD2 ennå, så det blir litt vanskelig for å teste. Winamp fiksa det, HTC HD2 har egen "albumkunst oppdatering" dvs at tlf finner coveret på sangene selv! Men winamp funka perfekt m8!!! DANKE! Hei ser du fant en løsning som fungerte til slutt. Men til neste gang eventuelt for andre kunne DoubleTwist vært en løsning? Jeg ser den støtter en mengde forskjellige enheter, blant annet Windows Mobile 5/6 baserte og Android. Og til de som lurer på Windows Mobile sync mot Mac. Kan anbefalle Missing Sync for Windows Mobile Fungerte veldig bra på min gamle Touch Diamond, også med 6.5 rom. Det finnes også en tilsvarende Missing Sync for Android til de som lurer. Ok! Tusen Takk! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Uten binding, hos f.eks Amentio, Elprice eller Deal.no. Alle under 5300,- Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Uten binding, hos f.eks Amentio, Elprice eller Deal.no. Alle under 5300,- Din lille djevel Han kan da neppe bli noe bedre humør av å få vite det der... Forresten windows 7 greier å tilpasse en del mediafiler direkte til telefoner, men er litt usikker på hvilke modeller det gjelder. For eksempel overfører man en video fil vil man få den konvertert til riktig format og oppløsning for tlf. Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Og du kan jo søke på google etter S2P, veldig bra musikkprogram med fint UI (jepp, kopiert rett fra iPhone). Jeg skjønner ikke hvorfor du skal gjøre det så tungvidt. Velg masselagringsenhet og overfør sangene direkte. Du mister ikke album art. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå