neemac Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei. Etter å ha søkt litt og ikke funnet noe fant jeg ut at jeg skulle prøve her inne. Jeg lurte på om det var noen som visste hvordan jeg skulle skifte gdm splash screen i Linux Mint 8? Jeg er veldig grønn på dette og linux spesilet, så må nok ha det inn med teskje alt sammen. Håper iallefall at noen kan hjelpe. Jeg ligger ved et bilde så dere skjønner litt bedre hva jeg mener hvis jeg har forklart meg feil Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 De har fjerna muligheten (den enkle) til å endre GDM-inloggingsskjermen. Her ser det ut som noen har funnet en walkaround-fix: http://lionlix.wordpress.com/2009/10/23/ha...m-login-screen/ (ikke testa selv) Lenke til kommentar
neemac Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Takk. Skal teste det ut å se om det fungere Lenke til kommentar
Smif Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Den metoden fungerer, men du får kun skiftet farger ol, altså endret gtk theme. Og byttet bakgrunnsbildet. Det er ikke en like god løsning som den gamle. Lenke til kommentar
neemac Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Er det mulig å nedgradere da kanskje? hehe. For den metoden var ikke akkurat det jeg tenkte på nei :S Lenke til kommentar
Noble Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det vil komme nye temaer til den nye versjonen av GDM. Titt innom gnome-look.org med jevne mellomrom Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ubuntu 9.04 har den gamle enkle måten å endre gdm-tema på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå