Gå til innhold

Julegave til meg fra forumet

JeanDietrich

Anbefalte innlegg

Hei, alle venner og uvenner!

Jeg har nå funnet ut hva jeg vil ha av dere til jul. Ønsket ser man under, og jeg setter særlig stor pris på den dersom dere innpakker den i rødt papir med selofan utenpå igjen - ja, og så gullbånd rundt, da, selvsagt. Med andre ord vil jeg ha gavene like pompøs som meg selv.

Nå skal det virkelig sies at jeg egentlig får oppfylt i overkant så mye som jeg fortjener blant ønskene, alle mine "givere" tatt i betraktning, men er det jul så er det faen meg jul! :D

ØNSKET:

439453.jpg

Endret av JeanDietrich
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke at mitt "golden card" er tomt, akkurat, men jeg føler det er mye mer... magisk når det er en gave, og især når den er fra dere! Så løp og kjøp, småfolk. :D

Som "respond" får dere et stk. hjemmestrikket Selbu-julesokk som min mor (som forøvrig er en kvinne med kløkt, om ikke kløft...) har laget helt selv.

Endret av JeanDietrich
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ikke at mitt "golden card" er tomt, akkurat, men jeg føler det er mye mer... magisk når det er en gave, og især når den er fra dere! Så løp og kjøp, småfolk. :D

Som "respond" får dere et stk. hjemmestrikket Selbu-julesokk som min mor (som forøvrig er en kvinne med kløkt, om ikke kløft...) har laget helt selv.

Ha....ha.

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Vi kjøper'n heller 52cent, Wemminem, Pappa Kroach og eventuelt Celine Dione plater og skuffer den sammen så det ser ut som Mozells sammlede verker.

"Sånn at det ser ut som Mozells sammlede verker"

Mozell er en brus:) Mozart er komponist:)

Og de ringte ingen bjeller for deg da du leste 52 cent, Wemminem, Pappa Kroach og Celine Dione?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Hvis det hadde vært et kontonummer her så kunne vi jo donert litt hver. Om 14 stykker hadde gitt en femtilapp så hadde TS vært i mål.

Sier 700kvm og navnet Jean Dietrich deg noe som helst, mister? Hehe... vel, jeg prøver nok bare å snylte på dere! Jeg benytter anledningen julen gir til å kreve en slik gøyal tingest fra dere, fordi jeg er så godt likt - ja, og jeg er jo tross alt en entertainer av dimensjoner! Dette fortjener jeg, helt uten tvil.

Glem forresten ikke selofanen. Som sagt foretrekker jeg at gavene er like pompøse som meg selv, på begge sider av papiret!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...