NoOb-Jakt Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Har nå bestilt et headsett hos pixmania, men har lest at de er treg til å levere, så vill nå avbestille! Jeg skal gi vekk headsette til jul, og pixmania får ikke headsette inn før den 17.desember Kan jeg da idag avbestille og få pengene tilbake? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det skal være mulig å få pengene tilbake enkelt hvis du bestiller en vare og avbestiller før den blir sendt. Sjekk ut PIXmanias ofte stilte spørsmål. Har sett nettbutikker som bare reserverer det beløpet varen koster fra bankkontoen til varen er sendt, men som jeg forstår det her tar PIXmania penger med en gang varen er bestilt. Lenke til kommentar
NoOb-Jakt Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Det skal være mulig å få pengene tilbake enkelt hvis du bestiller en vare og avbestiller før den blir sendt. Sjekk ut PIXmanias ofte stilte spørsmål. Har sett nettbutikker som bare reserverer det beløpet varen koster fra bankkontoen til varen er sendt, men som jeg forstår det her tar PIXmania penger med en gang varen er bestilt. Takk for svaret! Da avbestiller jeg bare varen og bestiller hos komplett som får den inn 19.desember Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det skal være mulig å få pengene tilbake enkelt hvis du bestiller en vare og avbestiller før den blir sendt. Sjekk ut PIXmanias ofte stilte spørsmål. Har sett nettbutikker som bare reserverer det beløpet varen koster fra bankkontoen til varen er sendt, men som jeg forstår det her tar PIXmania penger med en gang varen er bestilt. Takk for svaret! Da avbestiller jeg bare varen og bestiller hos komplett som får den inn 19.desember Husk at komplett kun garanterer leveranse før den 24 desember hvis bestillingen/varen blir sendt ut før den 18 desember Lenke til kommentar
NoOb-Jakt Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Eller er det noen som tror at varen kommer før jul ? Den kommer på lager den 17 står det, pluss at de lover levering til jul vist det bestiller før den 22. Hva tror dere? Skal jeg avbryte kjøpet eller la vær? Det viktige er bare at jeg får den før jul Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Den kommer på lager den 17 står det, pluss at de lover levering til jul vist det bestiller før den 22. Dette tror jeg du skal både dobbelt- og trippelsjekke. Levering før jul hvis du bestiller f.eks. kvelden den 21. desember? Neppe. Lenke til kommentar
NoOb-Jakt Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Den kommer på lager den 17 står det, pluss at de lover levering til jul vist det bestiller før den 22. Dette tror jeg du skal både dobbelt- og trippelsjekke. Levering før jul hvis du bestiller f.eks. kvelden den 21. desember? Neppe. Her har du trippel sjekkinga : http://www.pixmania.com/no/no/home.html http://www.pixmania.com/dev/gui_web/shoppi...raison_noel.php Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Gjelder neppe standard forsendelse, men kanskje DHL Express som koster skjorta.. Selv da ville jeg dog ikke stolt på såpass snaue marginer for å få julepresangen i hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå