Gjest Claes25 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei! Jeg gikk i klasse med henne på barneskolen og ut ungdomsskolen. Etter det flyttet hun til nabokommunen, slik at jeg så henne en gang i blandt. Uansett, jeg var veldig betatt henne, men det virket aldri som om hun var spesielt interessert den gangen. Vi studerer nå i samme by, og jeg kontaktet henne gjennom Facebook, om vi ikke kunne gå ut å ta en kaffe og "catch up". Dette var hun entusiastisk til(det virket hvertfall sånn)Vi skal treffes utpå nyåret. Det jeg egentlig trenger, er litt hjelp til å holde på interessen hennes(hvis det trengs, selvsagt) Hva skal jeg gjøre etter denne første "daten"? Har hørt at det lønner seg å kontakte henne et par-tre dager etter daten, for å si at man hadde det hyggelig og sånne ting. Er det virkelig sant? Hvordan skal jeg ta det videre? Takk for all hjelp! C Lenke til kommentar
neemac Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei! Jeg gikk i klasse med henne på barneskolen og ut ungdomsskolen. Etter det flyttet hun til nabokommunen, slik at jeg så henne en gang i blandt. Uansett, jeg var veldig betatt henne, men det virket aldri som om hun var spesielt interessert den gangen. Vi studerer nå i samme by, og jeg kontaktet henne gjennom Facebook, om vi ikke kunne gå ut å ta en kaffe og "catch up". Dette var hun entusiastisk til(det virket hvertfall sånn)Vi skal treffes utpå nyåret. Det jeg egentlig trenger, er litt hjelp til å holde på interessen hennes(hvis det trengs, selvsagt) Hva skal jeg gjøre etter denne første "daten"? Har hørt at det lønner seg å kontakte henne et par-tre dager etter daten, for å si at man hadde det hyggelig og sånne ting. Er det virkelig sant? Hvordan skal jeg ta det videre? Takk for all hjelp! C Først å fremst. lykke til Vel om du skal kontakte henne igjen etter daten spørs om daten var vellykket, og om hun viste en viss interesse til deg på daten ( Kommunikasjon er jo veldig viktig, fungerer den?) Uansett, du har nok ingen ting å tape på å ta kontakt med henne etter daten, med mindre du virkelig dreit deg ut , med feks kalle henne feit,stygg eller noe sånn. Men her er også litt tilbakeholdenhet viktig. Ikke virk for stresset, eller innpåsliten. Initiativ er bra, men les reasjonen hennes nøye, og la henne og vise initiativ. Send henne gjerne en mld og hør hvordan det feks går med hamsteret henne (Dette forutsetter at hun har et hamster og at dere evt har snakket om det på daten). Hold deg rak i ryggen, vis selvtillit, men ikke virk pompøs. Viktigst av alt, vær deg selv, så går nok alt bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå