Gå til innhold

GTX 380 og GTX 360 Benchmarks

Alkohoel

Anbefalte innlegg

Her er nye unofficial benchmarks av Nvidia's FERMI, GTX 380 og GTX 360!

Kilde: http://www.guru3d.com/news/geforce-gtx-360...380-benchmarks/

Dette er svært interessant ettersom om disse benchmarkene er korrekte vil Nvidia komme med et Single GPU Card som er rundt 15% raskere enn ATi's Beste Dual GPU Graphics Card! Hvis dette kortet langseres med en akseptabel pris vil det resultere i at Nvidia vil ha et klart overtak igjen i High End Enthusiast markedet! Hva mener dere? Er det fake? Vil Fermi være så kraftig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis man ser på de tekniske spesifikasjonene som har lekket ut, så er det ikke umulig at 380 er så kraftig. men så lenge ingenting er offisielt av nvidia så er det bare å gjette. men at 380 er kraftig det tror jeg. gleder meg sinsykt til den kommer. vil ha noe nytt en gode gammle GTX 280 :)

Lenke til kommentar

Sett at dette nok er best case scenario for GTX3xx vil jeg tro 5970 vil ligge tett opptil GTX380 i snitt. GTX360 kan dog se ut som å vil overkjøre 5870 jevn over, men så spørs det hva den blir prissatt til.

Så får vi håpe dette stemmer da. Veldig imponerende av nVidia isåfall.

Lenke til kommentar

blir spennende dette, spesiellt lurer jeg på hvor cpu-bottleneck slår inn på singlecard løsninger da jeg ikke har lyst å oppgradere min e8500.

Kan ikke bruke SLI på min pc, men som physx-kort kan gtx285 bli litt overkill så jeg må nok høre om en eller annen med altfor lav strømregning vil bytte sitt gtx250 mot gtx285 :p

Endret av findon
Lenke til kommentar

åssen vet du at de er fake ? snakket med nvidia ? hehe. men hvis de er fake, så er det på tide at nvidia gir ut no info snart. benchmark, bestemt realese dato. et eller annet. begynner å bli lei av å vente:P 280 kortet mitt begynner å dra på åra nå

Endret av Blazer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...