Bjørn Christiansen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei, Lurte på om noen hadde noen tilbakemeldinger på bildet mitt Jeg har lysoppsett på bloggen min http://www.bj0rn.net/wordpress/2009/12/par...B8r-juleferien/ Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Hvorfor er "produtet" ved siden av bildet? men litt OT: server mannen mat! Endret 14. desember 2009 av Vegis Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Du må kjøre spotremoval på bakgrunnen din =) ser så sloppy ut med slike ting der Likte bildet godt, synes det er kult utsnitt, og kul lyssetting. Skulle kanskje hatt noen skikkelige highlights på låret nede i høyre hjørne også, though ? Evt. ha produkt der, istede for på det hvite rommet ved siden av =) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Var ikke vi enige om at du ikke fikk legge ut dette bildet? Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Hvorfor er "produtet" ved siden av bildet? men litt OT: server mannen mat! Fordi jeg i første omgang misforstod oppgaven litt og tok bildet i høyere format enn hva som var krevd, også var det litt vanskelig å croppe med tanke på hva som var fint, såå derfor er den vedsiden av. OT: Jeg hadde ikke sett mannen i bar overkropp før, så igrunn er jeg glad for at det ble den tynne veien istedefor sexylubben Du må kjøre spotremoval på bakgrunnen din =) ser så sloppy ut med slike ting der Likte bildet godt, synes det er kult utsnitt, og kul lyssetting. Skulle kanskje hatt noen skikkelige highlights på låret nede i høyre hjørne også, though ? Evt. ha produkt der, istede for på det hvite rommet ved siden av =) Bakgrunnen min er sånn, men skal tenke litt på det Lyssatte med highlights på skuldrene først, men det ble for glorete, ikke at det var litt "over-the-top" fra før lzm Var ikke vi enige om at du ikke fikk legge ut dette bildet? Mr. Olsen: Sorry, måtte bare. Spis godt i jula da kis Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 1 burger og 2 luna fra 15:00-23:00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå