aalien Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei. Jeg har hittil brukt PortaPro i et år, og vurderer å investere i nye hodetelefoner, som passer til all slags Metal. Jeg er villig til å bruke "det som er nødvendig" for å oppnå en skikkelig forbedret oppgradering fra PortaPro. Hvis prisen overstiger 3000, blir det uaktuelt. Hodetelefonene skal brukes til en Sony NWZX1060B 32GB bærbar MP3-spiller (jeg reiser en del), i tillegg til laptopen. Mitt favorittband er Windir, som i min mening er en perfekt blanding av Klassisk, Norske Folketoner og Black Metal med Progressive trekk, i tillegg til variert Instrumentbruk. Her er noen nydelige musikkprøver for min smak: http://www.youtube.com/watch?v=-8f11kjhRJ0 Jeg vil ha en klar lyd med følelse. Ikke bare masse susing, smell og bråk fra bassen... Noen forslag til hva som kan passe? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg anbefaler Beyerdynamic DT-770 Pro sterkt. Kan være greit å bruke en hodetelefonforsterker for å utnytte potensialet fullt ut. Jeg har brukt de med ipod uten forsterker med knall lyd da. Lenke til kommentar
aalien Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg anbefaler Beyerdynamic DT-770 Pro sterkt. Kan være greit å bruke en hodetelefonforsterker for å utnytte potensialet fullt ut. Jeg har brukt de med ipod uten forsterker med knall lyd da. Takk skal du ha. Jeg har lest en del anmeldelser, og alle skryter helt vanvittig av dem. Jeg tror jeg går for disse. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Bare husk på at volumet kan bli litt lavt uten forsterker. Men hvis du har en Hifi-forsterker trenger du ikke det. Lenke til kommentar
aalien Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Bare husk på at volumet kan bli litt lavt uten forsterker. Men hvis du har en Hifi-forsterker trenger du ikke det. Jeg tror jeg må ha 32 ohms utgaven med tanke på bærbar mp3-spiller. Godt mulig jeg har hørt grundig feil, men er det ikke slik at jo lavere ohm, jo høyre volum får du? Ett spørsmål til: Disse hodetelefonene (eventuelt forsterker) trenger vel ikke noe batteri, eller ekstra strøm utover det den får fra mp3-spilleren/laptopen? Lenke til kommentar
aalien Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Tenkte bare jeg ville gi en kort kommentar etter kjøpet. Jeg er storfornøyd med mitt nye 32 ohms Beyerdynamic DT770 Pro headset. De passer musikksmaken min kjempegodt. Jeg kan høre tydelige trommeslag, som jeg knapt kunne høre før jeg fikk tak i disse. Til alle Metal-Heads der ute: Løp og kjøp! \m/ Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Flott at du likte de, har nettopp bestilt mitt andre par selv Endret 1. januar 2010 av tørrfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå