atwater Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hallo. Skal anskaffe meg en ny mobil og lurer på hvilken av disse jeg skal velge. Har siklet lenge på Hero, men så kom HD2 og da har jeg også lyst på den. Men hvilken av disse er best? prisen er ikke så viktig så lenge det ikke kommer over 4500 kr med abb. Har ingen spesielle krav til hvilken opperatør som blir valgt. På forhånd takk! mvh Mellers Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hallo. Skal anskaffe meg en ny mobil og lurer på hvilken av disse jeg skal velge. Har siklet lenge på Hero, men så kom HD2 og da har jeg også lyst på den. Men hvilken av disse er best? prisen er ikke så viktig så lenge det ikke kommer over 4500 kr med abb. Har ingen spesielle krav til hvilken opperatør som blir valgt. På forhånd takk! mvh Mellers det er ikke så lett å si den eller den andre, fordi det sprøs hva du bruker den til. selv så har jeg akkurat en tlf med windows, og vil ikke ha det igjen på en stund, og jeg vil ha android som du får på heroen. sistnevnte er jo også rimeligere i pris, og er fin:) Lenke til kommentar
kim Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Du får HD2 med abonnement til den prisen og da er det vel ikke så mye å tenke på.. Dobbel kraft og bedre utseende.. Kan ikke sammenlignes med windows-mobiler uten htc sense Endret 13. desember 2009 av kim Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hadde HD2 hatt Android ville jeg ikke vært i tvil. Men jeg sitter med samme spørsmål som deg... Dessuten dukker X10 opp snart.... Hmm, ikke lett detta. Men svakheten til Windows er at Marketplace er så lite utviklet. Der vinner Hero med Android. Selv om den og er milevis unna Iphone. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Hallo. Skal anskaffe meg en ny mobil og lurer på hvilken av disse jeg skal velge. Har siklet lenge på Hero, men så kom HD2 og da har jeg også lyst på den. Men hvilken av disse er best? prisen er ikke så viktig så lenge det ikke kommer over 4500 kr med abb. Har ingen spesielle krav til hvilken opperatør som blir valgt. På forhånd takk! mvh Mellers det er ikke så lett å si den eller den andre, fordi det sprøs hva du bruker den til. selv så har jeg akkurat en tlf med windows, og vil ikke ha det igjen på en stund, og jeg vil ha android som du får på heroen. sistnevnte er jo også rimeligere i pris, og er fin:) Det jeg skal bruke den til er ringe, sms, wifi, twitter, facebook, sette opp trådløst nettverk via mobilen. Det vet jeg fungerer på HD2. Lenke til kommentar
program Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hadde HD2 hatt Android ville jeg ikke vært i tvil. Men jeg sitter med samme spørsmål som deg...Dessuten dukker X10 opp snart.... Hmm, ikke lett detta. Men svakheten til Windows er at Marketplace er så lite utviklet. Der vinner Hero med Android. Selv om den og er milevis unna Iphone. Jeg skjønner ikke helt problemet. Bare å bruke Google i stede for. Antagelig flere programmer til WM enn til Android. Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Ja, men det er mange flere nyttige programmer i Android Market som f.eks jeg neppe ville ha funnet Windows Mobile som er tilsvarende (som er gratis). Endret 14. desember 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Har vurdert HD2 helt siden ryktebørsen var den eneste som omtalte den, men det at det er Windows Mobile 6.5 på den er en kraftig ripe i lakken. WM 6.5 virker å ikke fungere optimalt på nyere touchscreens uten stylus. Mye smått. Dessuten er OS'et gammeldags og krever mer maskinvare for å kjøre ordentlig. Og som sagt, det er lite apps til WM i forhold til Android. Hadde aldri ofret HTC Hero en tanke, pga. dens utseende, helt til jeg så en kollega ha den på jobb i dag. Den ser veldig bra ut OG har Android. OS'et er veldig responsivt og touch-vennlig. Lenke til kommentar
program Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 J-Core: Jeg tror du har misforstått litt. HD2 har HTC Sense lagt over WM sitt standard UI. Den rekker ganske langt inn i menyene, og man trenger stort sett ikke å bruke standard-menyene i WM. Og det man trenger å bruke er ikke så lite pga. skjermens størrelse. Om OSet trenger mer maskinvare for å kjøre er ikke så veldig relevant når det kommer til HD2. Den har den kraftigste CPUen man får tak i på en telefon. Og det er faktisk et solid OS. Og som sagt er det antagelig flere programmer til WM enn til Android. Forskjellen er at man må søke dem opp i Google i stede for i Market. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Var på Expert idag og fikk testet begge telefonene. Må si jeg likte HD2, stor skjerm, rask og ganske bra kamera. Når jeg så på Hero så syntes jeg den var litt liten, men likte den også. Men kommer nok til å kjøpe HD2. Hvis dere har noen mer positivt eller negativt så er det bare å komme med det. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Da ble det HD2 Men har et lite problem. Det starter en sånn timer som går hele tiden helt til jeg skrur den av, men etter 10 min så starter den igjen. Er redd for at dette kommer til å merkes på regningen. Den timern som starter er "Telenor Internett" Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har du på den tingen som oppdaterer været på Hjemmeskjermen? Isåfall så er det nok den som gjør det. Gå på instillingene for Vær og skru av oppdatering (Sett til manuelt) Lenke til kommentar
atwater Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Sånn da har jeg skrudd av den, så skal vi se da om den skrur seg på igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå