Soylaris Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei Er det noen som vet oppsigelsestiden på Telenor Turbo. Var ikke lett å finne det på Telenor sine sider. Borettslaget skal oppgradere Canaldigital sitt nett. Så da bytter jeg leverandør. Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg er ikke sikker på akkurat det, men vil tippe 1 år. Kan jeg spørre om du hadde en god erfaring med Turbo? Jeg planlegger å oppgradere skjønner du. Lenke til kommentar
lain Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 1 år er det nok ikke. Om man ikke har låst seg for å få lavere pris eller annen gode. 15 Oppsigelse Kunden kan si opp avtaleforholdet helt eller delvis uten forutgående varsel. Hvis det er saklig grunn, kan Telenor si opp avtalen med en måneds varsel. Har kunden inngått avtale med Telenor om fast avtaleperiode (bindingsavtale), påløper et gebyr hvis kunden sier opp avtalen før avtaleperiodens utløp. For forbruker blir gebyret beregnet etter gjenstående tid av avtaleperioden. Har selv planer om å si opp i løpet av desember/januar, da jeg får fiber i stedet. Lenke til kommentar
Soylaris Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Takker, er ute av bindetiden, så det skal jo gå greit. Har egentlig vært rimelig fornøyd med turbo. Linjen har vært veldig stabil. Men har det vært mye lufting(slå det av og på) av modemet de siste to ukene. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Her kan du lese Telenor sine avtalevilkår. 15 Oppsigelse Kunden kan si opp avtaleforholdet helt eller delvis uten forutgående varsel. Hvis det er saklig grunn, kan Telenor si opp avtalen med en måneds varsel. Har kunden inngått avtale med Telenor om fast avtaleperiode (bindingsavtale), påløper et gebyr hvis kunden sier opp avtalen før avtaleperiodens utløp. For forbruker blir gebyret beregnet etter gjenstående tid av avtaleperioden. --------- Du kan jo også ringe 05000 å høre med Telenor. Endret 14. desember 2009 av Shibiz Lenke til kommentar
janingar Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det er ingen oppsigelsestid så fremt 12- måneds bindingstid ikke er gjeldende. Har undersøkt det selv. Akkurat nå har jeg ADSL Turob fra Telenor selv, og de siste gangene jeg har målt hastigheten har den faktisk ligget nøyaktig på 12 Mbs som jeg skal ha. Så er godt fornøyd da jeg vet at det fort kan ligge gjerne 2 Mbs lavere enn maks-hastigheten når hastighetene begynner å bli så høye. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 No er det vel kanskje litt gehør for å gå over til Canal Digital, er jo eit Telenor-skelskap det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå