GrandMa Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei. Laderen min har knelet så jeg tenkte jeg skulle prøve å få tak i en ny lader i morgen på Expert. Er det mulig å få dette til uten å måtte levere inn lader/PC og slikt faenskap. Jeg trenger en lader og jeg trenger den nå. Gir faen i om jeg må betale eller ikke. Mulighet for dette eller må jeg inn i det byråkratihelvete? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 om dette er en HP så er det mulighet at Expert har, men andre merker er det verre med... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Hewlett-Packard Compaq Presario. yay. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Du kan kjøpe en universal-lader. De funker til de fleste pc-er. Ingen garanti for at batteriet ditt lever opp til forventningene dine etterpå... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Spør om de har KG298, dette er universalladeren til HP, som passer til samtlige hp og compaq-maskiner. Burde koste ca 800,-. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Måtte sende den inn, men fikk låne en til jeg fikk min lader tilbake så da er det greit. Hadde vist forsikring på saken også så tror jeg får det dekket. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Den laderen jeg har fått låne lager en skikkelig høyfrekvent lyd når den blir varm. Burde jeg være bekymret for dette? Blir skikkelig sliten i hodet av lyden, men har lagt den i en kjele slik at jeg ikke hører den så godt. Endret 14. desember 2009 av GrandMa Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ebay er genial til slike ladere, min lader til DELL røk. De skulle ha 700+ for ny, endte opp med en til 90,- inkl frakt fra Hong Kong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå