Heimdalen Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jeg lurer på hva dere syntes om bilde, har ingen opplysninger om intilinger, men vet at det var et canon Eos 400D Endret 13. desember 2009 av -Mannemann Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 f32 og iso 1600 var da en kombinasjon... Er du som har tatt bildet? Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Ja, det er meg som tok det, vi var på klassetur til polen. har ikke eget kamera, så fikk låne en kamerat sin! Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg liker det svært godt. Jeg får alltid et brennpunkt et eller annet sted på linsa når jeg tar bilder mot sola. Jeg liker også refleksjonene i vannet, og tårnet eller hva det nå er, i bakgrunnen. Om jeg var der, hadde jeg prøvd å få et bilde uten folk i også, bare for å se hvordan det ville blitt. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) har ikke bare et bilde! jeg gikk runden rundt får å se, og kom tilbake til sjøen seinere.personerlig mening av dette bilde er at det ble litt mørkt og at jeg zooma litt for mye. Endret 13. desember 2009 av -Mannemann Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 hadde gjerne sett at du har lest godt over reglene til forumet, før du la inn bildet. Og legg dessuten ekstra merke på hva det står om bildestørrelse. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Håper jeg har fått redigert til riktig størelse nå Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Det første bildet bærer preg av ; *skjev horisont *støv på sensor (sees som små prikker spesielt i høyre del av bildet) *kraftig lens flare flere plasser i bildet *Mye støy Kan ikke si at jeg syns silhuettene er spesielt gjennomført heller, de to fremste personene er så utydelige at man ikke ser dem ordentlig. (For ikke å snakke om den aller fremste personen man bare ser ankelen på.) I tillegg klarer jeg ikke helt å se hvor fokuspunktet (-ene) er... Ikke imponert. Sorry ærligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå