Gjest LittleWoman Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei! Jeg er en jente på 20 år. Jeg vil har kjæreste, men er ikke forelska for tida. Det er en spesiell gutt jeg er eksrta interessert i, men altså ikke forelska i. Er det dårlig gjort å prøve å "få til noe" med denne gutten? Flørte med ham eller be ham med ut på noe? Jeg tenker at han blir en fin kjæreste. Men jeg veit jo ikke om hvor lange det eventuelt holder, siden jeg ikke har særlig sterke seksuelle eller romantiske følelser for ham. Kan hende finner jeg tidlig ut at han bare er "venneemne". Så: er det dårlig gjort? "Lover" jeg for mye ved å ta iniativ? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Man trenger ikke være forelsket for å ha kjæreste. Om du er interessert i han, så vis det. Ikke på en falsk overdrevet måte, selvsagt. På en måte som er deg selv. Det er også mulig å ta initiativ uten å love noe. Følelsene kommer etter hvert om kjemien er tilstede. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg var ikke forelsket når traff kjæresten min. Hun var heller ikke det. Men vi var interessert i hverandre, ble bedre kjent, følelsene utviklet seg, og etterhvert kalte vi oss kjærester. Man må ikke være forelsket for å dra på dates. Lenke til kommentar
Gjest LittleWoman Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Takk, takk! Tenker å ta det rolig Men greit å vite at jeg kan bevege meg i "kjæreste-retning" uten å være stormforelska Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Så lenge du er ærlig mot vedkommende, så er det vel ikke noe problem. Lenke til kommentar
Gjest LittleWoman Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Så lenge du er ærlig mot vedkommende, så er det vel ikke noe problem. Hva mener du? Jeg lyver ikke til ham, om noe. Men burde jeg si at jeg er interessert i ham som kjæreste, men egentlig ikke er forelska? Blir ikke det litt rart? Hvis han ikke liker meg på den måten blir det pinlig. Og hvis han liker meg på den måten, blir han kanksje såra? Eller mener du bare at jeg ikke skal lyve og gi for store forhåpninger? Vil virkelig ikke såre ham, men jeg vil gjerne bli bedre kjent med ham samtidig ;P Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Du trenger ikke si noe som helst, med mindre han spør. Du skal bare treffe han for å se om det kan utvikle seg til noe mer. Han skjønner nok hva du er ute etter. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Eller mener du bare at jeg ikke skal lyve og gi for store forhåpninger? Nettopp! Ikke gi uttrykk for at du har sterkere følelser enn det du har. Tilbring tid sammen med denne gutten og prøv deg frem. Men å lure noen til å tro at du er forelsket i dem, for så å bare dumpe dem, avvise dem totalt når de svarer på tilnærmelsene dine - vil jeg si er jævlig dårlig gjort. Så ikke gjør noe du ikke ville likt at andre hadde gjort mot deg i en slik situasjon. Lenke til kommentar
Gjest LittleWoman Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Eller mener du bare at jeg ikke skal lyve og gi for store forhåpninger? Nettopp! Ikke gi uttrykk for at du har sterkere følelser enn det du har. Tilbring tid sammen med denne gutten og prøv deg frem. Men å lure noen til å tro at du er forelsket i dem, for så å bare dumpe dem, avvise dem totalt når de svarer på tilnærmelsene dine - vil jeg si er jævlig dårlig gjort. Så ikke gjør noe du ikke ville likt at andre hadde gjort mot deg i en slik situasjon. Flotters! Den gyldene regelen. Den er grei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå