akaoskar Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Hei. jeg har lyst til å forlove meg med kjærsten, vi er stor forelsket, men jeg har dårlig råd. hva bør en forlovelses ring koste? noen som vet sånn ca hva det ligger på? Skal kjøpe 2 ringer helt vanlig glatt gull. Endret 13. desember 2009 av akaoskar Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det koster så mye som du vil at det skal koste. Si en 3-4 000,- så får du en ganske ok ring. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg brukte 3000 kr på min i hvitt gull med én diamant. Kjæresten sin ring kostet 2000, også i hvitt gull. Lenke til kommentar
Cyrenia Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 3 ganger månedslønn! hehe.. neida.. hvis du bare skal ha to enkle ringer trenger det ikke koste all verden.. er jo en del gullsmeder som har tilbud på slikt så du kan jo sjekke litt rundt.. kommer ann om det er gull eller hvitt gull.. du trenger ikke bruke mer enn 2-3000..og hvis du finner noe på tilbud er det jo enda bedre.. gull er gull.. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Hei. jeg har lyst til å forlove meg med kjærsten, vi er stor forelsket, men jeg har dårlig råd. hva bør en forlovelses ring koste? noen som vet sånn ca hva det ligger på?Skal kjøpe 2 ringer helt vanlig glatt gull. Kan du vennligst forklare meg hva det går ut på? Å "forlove seg", altså. Slik jeg har forstått det, frir du til kjæresten din, sier hun "ja" er dere forlovet frem til dagen dere skal gifte dere. (Vanligvis ett år frem i tid, men det finnes unntak) Å "forlove seg" er ingenting. Edit: om du presenterer kjæresten din som: "Alf, min forlovede" opplyser du om at dere skal gifte dere om ikke lenge. Endret 22. desember 2009 av Minus Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 denne har mye pent ,men billig. kjøpte selv forlovelses ringen min der i fra Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hvordan funker det da? Bør man ikke prøve en ring før man kjøper den? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hvordan funker det da? Bør man ikke prøve en ring før man kjøper den? man kan gå i en butikk og måle fingeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå