Krvduzvg62dy24 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Hei og god kveld Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en iPhone 3GS med iConnect nå til julen, men jeg leser også Apple kommer med en ny telefon nå til sommeren som de har gjort de siste 2 årene.. Men hva skal jeg gjøre om jeg har lyst å oppgradere til den nye i sommer? Da jeg jo fortsatt 6 Måneder bindet igjen? Hvordan var det i år med folk som ville fra 3G til 3GS? Endret 23. januar 2011 av 93Matt93 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 De færreste operatører tillater oppgradering til ny enhet om det kommer ny modell mens man er i binding, og så også med NetCom, så vidt jeg vet. Så svaret på spørsmålet ditt blir: Nei, du kan ikke bytte ut din iPhone 3GS med en eventuel "iPhone 4G" i sommer om du har 6 måneder binding igjen (så vidt jeg vet) Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Sommer i år når jeg var i USA så var 3GS akuratt komt på markedet, og neste sommer skal jeg til USA igjen, og kan jeg da jailbreake og selge min 3GS hvis jeg kjøper nå og så bruke de 6 måneder igjen på 4G? Eller blir sim kortet låst til telefonen sånn at jeg bare kan bruke DET sim kortet på DEN telefonen? Endret 23. januar 2011 av 93Matt93 Lenke til kommentar
vohm Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Du må jailbrake den som er kjøpt i usa.. Sim kortet er ikke låst på noen måte. Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Du må jailbrake den som er kjøpt i usa.. Sim kortet er ikke låst på noen måte. Flott da bestiller jeg en 3GS og jailbreaker den, og når jeg kjøper meg 4G i sommer i USA så selger jeg 3GS'n og bruker simkortet i 4G'n Takker for alle svar Lenke til kommentar
vohm Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Håper du blir fornøyd da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå