TheBoxhead Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg er ingen fugle ekspert så derfor vet jeg ikke hvilken type fugl dette er. Alt jeg vet er at den finnes i Orlando Florida. Hvis noen vet det så gjerne informer Lenke til kommentar
Albix Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Fint bilde - Lurer på om det kan være en Snøhegre, men jeg kan heller ikke noe om fugler... så hvem vet? Tror jeg ville forsøkt to ting med bildet. Det ene er at jeg synes det kanskje er litt mørkt, så eg ville nok forsøkt å øke eksponeringen litt. I tillegg skulle jeg ønske meg litt mer oppskarping. Tror de to tingene ville brakt fuglen mer frem i bildet og gjøre bildet ende litt bedre. Flott bilde uansett Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Valget står mellom Silkehegre, Strandhegre og Egretthegre, men er lenge siden jeg studerte fugler, iallefall utenlandske, og ut ifra dette bildet er det vanskelig å bedømme kroppsfasong, størrelse og resten av kroppen, men jeg ville satt penga på Silkehgre i hekketiden, grunnen det kraftige skillet mellom gul og svart/gråfargen på nebbet. Nå har jeg ikke noen fuglebok for hånd, så sikker artsbestemmelse får du overlate til proffe ornitologer. Endret 14. desember 2009 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå