PgUp Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Er nede på 1,48 etter at jeg fant ut at jeg skal bli god med intervention. Om jeg føler K/D ratioen ser litt dårlig ut er det forøvrig bare å spille FFA. Jeg er overbevisst om at IW har ansatt en haug sjimpanser for å spille FFA hele tiden slik at folk føler seg litt bedre. Problemet er at på FFA spiller man med spillere som har lik rank, noe som faktisk, for meg, gjør det vanskeligere enn andre modes. Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Min er 1,10 eller noe sånt, har skjerpet meg skikkelig inn. 2 dager siden var min ratio 0,85 eller noe sånt. Før sprang jeg bare inn mot fiendene, fikk 1 kill og døde. Nå er jeg mer forsiktig og får kansje 7+ killstreak 7-30 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Rank sier ingenting. Selv er jeg 30 noe 2 prestige og det er aldri noe særlig problem å vinne en FFA kamp. En gang i blant kan du møte noen som er gode, men det er langt mellom de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå