Gå til innhold

Hva er DIN kill/death , win/loss , ratio og sånt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv 0.73 K/D og 0.5 W/L, men har bare spilt 50 minutter online. Spiller mest privat med venner, og bruker Skype til å snakke sammen.

Jeg finner online systemet i MW2 rimelig elendig. Jeg har vansker med å finne lobbyer, og det er svært få valgmuligheter. Lagg er også et problem.

Jeg skulle ønske man kunne låse opp utstyr ved å spille privat, men da kunne man bare bruke det utstyret i private kamper. Slik som det er nå må jeg streve meg gjennom smertefulle online kamper for å få mer utstyr til å bruke i privatkamper. Litt plagsomt. Men det er jo stort sett moro.

Lenke til kommentar

Har 1.6 i K/D ratio i snitt. Hver bidige gang jeg spiller opp K/D ration går jeg litt lei og begynner å gjøre challanges som jeg suger til og så er jeg nede på under 1.6 og så går det opp igjen :p Har vel 10200 kills og 6000something deaths da.

Win/loss syns jeg er håpløst å se til i dette spillet med mindre man kun spiller klan matcher, er så syyykt mange sugne folk som nesten kan gjøre så laget taper alene.. går i null på win/loss ca.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...