Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samlivsbrudd er tøffe saker

Gjest Guest_Linda_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Linda_*

Mange her som har vært igjennom samlivsbrudd? Jeg leter etter leilighet, og skal flytte ut... men har det svært tungt

psykisk sett. Går å psyker meg selv ned, føler meg dårlig av det hele. Noen som har følt en slik situasjon.... hvordan få opp humøret igjen? ...... Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vært gjennom et samlivsbrudd. Personlig synes jeg det funket å fokusere på venner og familie. En annen ting jeg gjorde for å få tankene på andre baner var å trene, mer spesifikt, løping. Det er jo ikke sikkert det hjelper for andre, men å finne noe som gjør at du tenker på noe annet er nok en god ide. En pause fra det hele, om du vil.

Lenke til kommentar
Gjest Beintøft!
Mange her som har vært igjennom samlivsbrudd? Jeg leter etter leilighet, og skal flytte ut... men har det svært tungt

psykisk sett. Går å psyker meg selv ned, føler meg dårlig av det hele. Noen som har følt en slik situasjon.... hvordan få opp humøret igjen? ...... Tips?

Jeg er mitt oppi et samlivsbrudd akkurat nå. Kona ville ut av ekteskapet etter å ha vært samboere i 12 år, og gift i 2. Vi har 3 barn sammen. Dette kom som lyn fra klar himmel på meg, men jeg aksepterte det etterhvert og vi ble enige om å være venner for ungenes del. Jeg flytta ca 1 km unna, slik at det kunne være fleksibilitet på samvær med ungene.

Men så fant plutselig min kone ut at hun skulle flytte til en plass 16 langt herfra. Dette innebærer nå at jeg har 4 timers reise inkl ferger for å hente og bringe barna til samvær med meg, noe som jeg har hver 2.helg.

Kona har ingen ny mann, sier hun, men har flytta til familie på denne nye plassen. Vi har en god tone når vi snakker på tlf, og samvær med barna har fungert bra til nå. (er 3 uker siden hun flytta). Ungene er hos meg nå i jula, og vi har fått til en felles feiring på juleaften sammen med mor.

Men jeg sliter veldig med savnet etter kona mi! Det gnager i meg hele tiden, og jeg vet ikke akkurat nå hvordan jeg skal få livet mitt til å fungere "normalt" igjen! Har ikke noe direkte svar på ditt spørsmål, men du skal vite at jeg fortstår hvordan du føler det nå! Håper det går bra med deg videre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...