bruker63 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Hei. Jeg har tenkt å gå for en Western Digital Elements 1.5 TB, eller eventuelt en My Book 1 TB. Som dere ser er det ikke så stor forskjell på pris (litt over hundrelappen) selv om Elements er på 1.5 TB. Jeg har ikke behov for noe ekstra "stash" som backup-software, fine lys, fint design, passordbeskyttelse el. Derfor virker det åpenlyst at jeg bør gå for Elements. Men! Er det noen andre forskjeller jeg ikke har fått med meg? For eksempel innbiller jeg meg at My Book har en power-knapp, og Elements har ikke dette (men har ikke funnet dette skrevet noe sted). Har noen erfaringer med disse, og kan konfirmere dette? I så fall, er det slik at den ene går i dvale når den ikke blir aksessert, og den andre holder seg gående hele tiden? Takk for all hjelp. Update: Det finnes tydeligvis en annen Elements som ser litt annerledes ut (litt "stiligere/nyere" design). Jeg vet ikke om dette er en nyere eller eldre modell enn den jeg linket til. Men den finnes i hvertfall ikke på komplett.no for øyeblikket. Hvis dette er en ny versjon som skal erstatte den jeg linket til, hadde det vært fint å vite. Endret 13. desember 2009 av bruker63 Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 My Book har i alle fall ett år lengre garanti (3 år). Lenke til kommentar
bruker63 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Hørte noe snakk om det, men i følge komplett.no er "Produsentens garanti (md.): 24" på begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå