JuC1y Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei, jeg er på leting etter en ny mobil. Er ikke sikker på hvilken som er best på markedet og hvilken som anbefales, så lurte på om dere her kunne hjelpe meg litt. Det jeg trenger mobilen til er: -Internett -Mail -En del SMS -Ringe -Mye musikk -WLAN -Underholdning -Kalender/organisering Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Pris?? Se litt på htc hero Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Helgetilbud på både Hero og HD2 på elkøps nettside nå, så bare å slå til Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Helgetilbud på både Hero og HD2 på elkøps nettside nå, så bare å slå til Det var, begge er utsolgt. Det sier litt, begge to er virkelig gode mobiler Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 pris er ikke så farlig tror jeg hva er forskjellen mellom disse to mobilene? og er nokia n97 eller iphone noe bedre? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Forskjellen er at Hero har Android og HD2 har Windows mobile. HD2 har en kraftigere prossessor og en mye større skjerm. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 og er nokia n97 eller iphone noe bedre? Nei, det vil synes jeg ikke. N97 kjøper du kun hvis du er avhengig av QWERTY tastatur. Iphone er jeg ikke noe fan av. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 android er det en program vare, som mac, windows osv? hvis det er det, så er vel windows som er best da Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Helgetilbud på både Hero og HD2 på elkøps nettside nå, så bare å slå til Det var, begge er utsolgt. Det sier litt, begge to er virkelig gode mobiler Tilbudet er enda på nettsiden, er bare lang leveringstid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå