Sigurdl Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Uansett kan jo alle Intel Macer bli ein Pc ved hjelp av bolt camp. Det seier Apple selv i ein av Mac vs Pc filmane deira Lenke til kommentar
dabear Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 På min vanlige stasjonære pc har jeg installert Mac OS 10.5 Leopard i dualboot. Det fungerer rimelig bra. Er dette da en Mac, ettersom den kan kjøre OS X? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor insanelymac.com forteller deg hvordan Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Mac er en fellesbetegnelse for OS X, du har muligheten til å anskaffe OS X til vanlige datamaskinger, dog ikke lovlig. Mac er ikke annet en et slang for å markedsføre OS X pc'er som noe ekslusivt feil. En PC blir selvfølgelig ikke en Mac av å installere OSX på den. En MAc er en mac fordi den er produsert av Apple, har bra byggekvalitet er stillegående og har en eplelogo på seg. Altså: EN Mac er en PC (personlig datamaskin). En personlig datamaskin trenger nødvendigivis ikke å være en Mac. som dabear sa allerede i 3. post: En Mac er en PC, men en PC er ikke nødvendigvis en mac Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hva er en bil? Jo, eit køyretøy. Ein audi er ein bil, men ein bil er ikkje nødvendigvis ein audi. Ein audi er ikkje ein BMW, sjøv om ein innstallerer ein BMW- motor i den. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hva er en bil? Jo, eit køyretøy. Ein audi er ein bil, men ein bil er ikkje nødvendigvis ein audi. Ein audi er ikkje ein BMW, sjøv om ein innstallerer ein BMW- motor i den. nemlig. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hva er en bil? Jo, eit køyretøy. Ein audi er ein bil, men ein bil er ikkje nødvendigvis ein audi. Ein audi er ikkje ein BMW, sjøv om ein innstallerer ein BMW- motor i den. QED 2 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Hvorfor er det så vanskelig å forstå at Macintosh er et merkenavn, på lik linje med Lenovo, Dell, Compaq osv. Dette er som å si at en Mercedes ikke er en bil, men en Mercedes. Jeg forstår virkelig ikke hva som er så vanskelig. Edit: Etter å ha lest de siste postene, så ser jeg at jeg var litt sent ute med denne sammenlikningen. Endret 16. desember 2009 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hahaha! Du har et poeng, faktisk.. Man sier "mac med windows", men ikke "windows-pc med linux". Jeg antar at man også sier "mac med linux"..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå