elisa Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 skal ha meg en bra mikrofon, som skal brukes i pcn, hva gjør jeg? jeg har et crystal wdm lydkort med minijack utganger.. må jeg ha nytt lydkort? hvordan er det med kabel og plugg? fins der overganger fra stor jack til minijack? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 stor til liten og vice versa fås overalt. Elkjøp, f.eks. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 beste er å se på clas ohlson der har de det de har også det i butikker der du kjøper mikroofoner av proff kval og slikt men der koster det en del Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 beste er å se på clas ohlson der har de det de har også det i butikker der du kjøper mikroofoner av proff kval og slikt men der koster det en del Lenke til kommentar
elisa Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 okai, tack så mycket =) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 bare hyggelig og beklager dobbelpostingen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Liten vits i å bruke mye penger på sånne pro saker. Lyden er jo dårlig fra før så du vil ikke merke noe særlig til det. Clasern har det meste og noe bedre enn det trenger man ikke Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Lær deg å lage topic. Hmmm... Med tanke på antatt kjønsdemografisk fordeling av dette forumet synes jeg topic vittner om god virkelighetsforståelse Lenke til kommentar
corcky Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Lær deg å lage topic. Ikke kan de kjøre bil.. Kan da ikke forvente at de skal klare å lage topic heller.. Kjerringer.. Knall.. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Nei kvinnfolk er ikke mykke knall. Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Nei kvinnfolk er ikke mykke knall. homo? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...0014&highlight= synes den der var mistenkelig lik, jeg... bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå