Rocky1 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg ett nytt treningsapparat. Multigym med knebøystativ og lurer på hva dere synest om det? Det har vell nesten alt du finner på ett treningstudio, + at jeg har manualer og litt utstyr fra før hjemme. Er dette ett bra kjøp? noen som har erfaringer med noe lignende treningsappat? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kjem strengt tatt ann på kva du har behov for. Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Kjem strengt tatt ann på kva du har behov for. ja, knebøy er jo høyt prioritert. men eit knebøystativ koster 2000kr aleine. Nedtrekk og ro funksjon er ganske bra det og. så får jeg endel ekstra øvelser jeg kan gjøre i tillegg. skal se på det imorgen, men lurer på hva curlputen er til siden den står så rart plassert. Benken blir vell ein slags erstatning siden det tar så lang tid til nermeste treningsenter. Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Noen flere som har meninger om den? skal kjøpe den imorgen, så tar gjerne imot tips og råd om hvorfor jeg bør eller ikke bør kjøpe den. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Anbefalar at du heller går for eit power-rack e.l. Nedtrekk kan erstattast med pull-ups og roing kan du gjere med vektstanga. Curlputa kan sikkert flyttast, evt. kan du flytte benken. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg synes dette så litt spinkelt\jalla ut, du kan jo se på dette: Link Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg synes dette så litt spinkelt\jalla ut, du kan jo se på dette: Link det er jo mye dyrere, + mindre funksjonelt. Spinkelt? javel. veier hvertfall mer enn det du linka, og konstruksjonen er noe det samme. Må være i Bergen da, gidder ikke reise over hele Norge får å kjøpe det. frakt er uaktuellt. vil egentlig vite hva dere synest om dette apparatet. takker for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har brukt et temmelig lik stativ før og det fungerte dårlig i lengden, vansker å med å kjøpe gode vktskiver siden det ikke er vanlig olympiatang, trinsene til nedtrekken var et mye prakk med, og mye kniring i stativet. Ville heller ordna med en chin\omvendt roing bar til dørkarmen og kjøpt et litt mer robust stativ. Om du f.eks kjøper deg knebøyracken til 2000 og bruker none tusen på en benk, chinsbar og ei ok olympiatang\vekter så tror jeg du blir mer fornøyd i lengde. Husk at du kan kjrøe de viktigste roøvelsene om du ahr olympiastang, chinsbar, du kan kjøre good mornings og strakmark for hams med stanga som er langt bedre øvelser enn lårcurl osv, men det kommer an på målsettninga di osv, jeg snakker for meg og hva jeg selv ville gjort nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå