b-real Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Får opp denne meldingen så og si hver gang jeg prøver å poste noe uansett hvor. Lenge til dere får fixet på den? Er utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Har vært problemer med forumet i hele dag. Vet ikke om alt skyldes den cpu-vifta som gikk (høres usansynlig ut) , men man kan vel kanskje anta det... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 har du fortsatt problemer? Ja jeg har forsatt problemer. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg får bare timeout når jeg skal lage ny thread. Vanlig posting går, dog litt tregt. Synes det har gått tregt å lage nye threads i det siste, stor belastning på forumet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Les hovedsiden Døh..har seff det. =) Lenke til kommentar
christt Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Virker som ting er litt raskere nå... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Absolutt. Posting og innhenting av tråder går fint nå. Var tregt for kun kort tid siden. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg har ikke kommet inn på forumet hele dagen. Det vil si, jeg var inne en liten periode idag, men ellers ingenting før nå for en stund siden. Antok dette skyltes vifta som røyk, men syns det virker mystisk siden det ser ut til å ha kommet inn meldinger fra andre i denne perioden. What`s happening? :o Lenke til kommentar
amund Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Serveren har hatt veldig mye å gjøre de timene den har vært i live, og den har tidvis vært umulig å få kontakt med idag. Derfor har nok ytelsen i forumet vært litt varierende. Vi kan ikke annet enn å beklage dette. Serveren vil bli behandlet og "friskmeldt" så fort det lar seg gjøre... Mvh, Amund Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Etter ei stund på forumet så virker det som om man bare får feilmeldingen når jeg poster i Off-Topic delen av forumet. Har ikke fått den feilmeldingen i hardware.no-delen av forumet. Nesten som en liten konspirasjon dette Lenke til kommentar
christt Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Meget merkelig. Si i fra hvis du finner ut noe mer om når denne feilen oppstår slik at vi kan lokalisere og fikse den. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Det virker som om hele Søppel-kategorien ikke vil oppdatere seg. Er det flere som ser at det bare står "28 May 2003 10:16 TorgeirS" på Off-Topic? Og det har jo blitt postet mange threads her allikevel etter den 28.mai som ikke står registrert i det hele tatt. Lenke til kommentar
christt Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg ser det samme som deg. Sykt... Må kikke litt på koden for postinga. Er noe bugg her i hvert fall. Lenke til kommentar
christt Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg fant ut av det. Det var problemer med SQL tabellene. Noen av dem har blitt korrupte etter serverkrasjen. Skal være i orden nå. Si i fra hvis du/dere fortsatt har problemer eller opplever problemer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Nå fungerer det som normalt. Takker for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå