Markelure Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 noen tips til hvordan jeg kan overbevise foreldrenne mine om å kjøpe ny(brukt) aprilia sr? før hadde jeg en honda sfx som jeg solgte og kjøpte en helt ny yamaha Dt50X i slutten av sommerferien. når har jeg lyst på scooter igjen, en aprilia sr50. fortalte det nettopp til mora mi og hun tok jo helt av :S hun sa noe lignende dette her: du har jo mast hele tiden om å kjøpe gir moped og nå skal du plutselig ha scooter igjen. kommer til å tape penger på det osv, ikke takknemmelig osv what to do? Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 noen tips til hvordan jeg kan overbevise foreldrenne mine om å kjøpe ny(brukt) aprilia sr? før hadde jeg en honda sfx som jeg solgte og kjøpte en helt ny yamaha Dt50X i slutten av sommerferien. når har jeg lyst på scooter igjen, en aprilia sr50. fortalte det nettopp til mora mi og hun tok jo helt av :S hun sa noe lignende dette her: du har jo mast hele tiden om å kjøpe gir moped og nå skal du plutselig ha scooter igjen. kommer til å tape penger på det osv, ikke takknemmelig osv what to do? hvorfor i all verden vil du ha scooter...? vent heller litt og kjøp motorsykkel eller bil. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 har ombestemt meg nå uansett STENG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå