Gå til innhold

Ler ikke når jeg ser på TV

JanFr

Ler du av ting du ser på tv?  

213 stemmer

1. 1. Ler du av ting du synes er morsomt på tv?

• Ja
      141
    • Nei
      69
    • Vet ikke
      4

Anbefalte innlegg

Tittet på Torsdag kveld fra Nydalen i kveld. Ufattelig dårlig og simpel humor :thumbdown:

Jeg ler av Morten Ramm, men ikke på Nydalen. Der er han bare teit.

Jeg ler generelt lite av talefeil og prompevitser, og folk som prater høyt og rart.

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ler av filmer som er surrealistiske og ekstreme. The Signal, for eksempel. Billig produsert, men ååååååh så morsom :D .

Family guy er mer 'gøy' som i underholdene og er bare å se på for å se på, slik som How I met your Mother, Two and a Hald Men og andre sitcoms.

Er det norskt, er det dorskt.

Lenke til kommentar

Eg ler nesten aldri av sit-coms/simpsons o.l.

Hvertfall ikkje høgt.

Eg har ein ganske spesiell humor som dei fleste andre eg kjenner ikkje deler med meg. Eg døde på meg når Shepard skulle "danse" på ME2, og når eg ser på House ler eg drithøgt :!:

Slike gullkorn frå House får meg til å, i mangel på eit akronym som ikkje er oppbrukt, "le ut høgt":

"He did however get hit by a bullet. Just mentioning it."

"He was shot?"

"No, somebody threw it at him"

"You're just mad because the whole time she was doing you, she was thinking about my huge...throbbing...diagnostic skills."

Og den dagen eg ler av noko på disney channel, skyt meg.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg pleide ikke og le, kanskje smaa le litt men aldri noe brutalt eller speselt hoeyt..

Men NAA ser jeg paa The Office ( US ) og da broeler jeg ! og etter det har jeg begynt og le howyere paa andre ting og.. Men er ABre The office som faar meg til og le ordentlig ! xD HAHAHHAH

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ler ikke så mye av tv. Men det kan skje. Husker jeg satt alene og så senkveld, så skulle dee danse ballet. Holdt på å knekke helt sammen, lol :!:

Lenke til kommentar

Jeg kan sitte og storflire for meg selv når jeg ser Daily Show with Jon Stewart. Fantastisk politisk satireshow. Letterman lo jeg også høyt av når de viste det på norsk TV.

Noen ganger lokket tidlige sesonger av MadTV frem storlatteren også. Spesiellt når de parodierte Steven Seagal eller Arnold.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...