Gå til innhold

Jeg trenger alle deres gold tips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
3100 glyphs på AH på Ravenholdt, av 15600 totalt.

En femtedel det bare..

horde/alliance side? spiller horde på ravenholdt jeg da, og var ganske sikker på at det var mye mindre glyphs ute før patchen. men som en sa før i tråden her, det økte etter patchen :p

angående åssen man kan tjene penger fortest mulig (gold per second, hihi.. dårlig humor :p) så er nok AH riktig vei vil jeg tro. Bruk auctinoeer /auctionator(?) og sjekk hva som ligger alt for underprisa :p

har selv prøvd meg på AH "trading" og merker det gikk ganske dårlig, ettersom Ravenholdt AH var ille ustabilt på den tiden. (ett år siden +-)

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar
Nja, er ikke kommet så veldig langt. Litt av problemet er rett og slett at eneste måten å tjene penger på nå er å holde på med Ah eller tjene penger på en profession.

Ville ikke si det er eneste måten å tjene penger på. Litt av spillet går på å lese markedet. Det kan du gjøre ved å følge med på det som skjer på ptr og patchnotes.

Et godt eksempel på dette er f.eksempel den store endringen vi fikk i 3.3 med det nye LFG systemet og Triumph badges fra t9 -> heroics. Det er allmenn kunnskap at man kan kjøpe t9 og pvp gear fra Triump badges. Med andre ord, "alle" som ikke har hatt det før denne patchen, eller mangler noen deler, vil få disse armor delene av seg selv.

Til armor kan man tjene gull på enchants og gems. Dette gjelder også bukse enchants fra tailoring og leatherworking, samt eternal belt buckets fra blackmsmithing.

Scrolls med enchants selger. Veldig mange i Wow har møtt scammere som stjeler mats og logger av. Derfor er det et godt marked for dette. Personlig selger jeg kun scrolls som jeg kan bruke selv. Da er det ikke noe tap om de plutselig stopper å selge. Det samme gjør jeg med gems også.

Har du gathering skills kan du jo tjene gull på å farme mats til nevnte ting ovenfor. Dette gjelder også consumables som brukes til raids, siden med patchen får flere bedre gear = flere raids generelt. Samt at i patch 3.3 kom Icecrown citadel, en stor raid instance som tar lengre tid enn forrige (Trial of crusader). Dette skaper et større marked for ting til flasks, pots og foodbuffs.

For å tjene på dette må man selge dette på ah eller i trade chat. Ah tar minst tid for deg selv siden de kan ligge der og bli solgt av seg selv mens du gjør andre ting(sier seg selv,men greit å ta med).

Det er viktig å si det at man trenger ikke ha et profession for å tjene penger på det. Be en venn om en tjeneste for et par gullstykker er en god løsning uten at du absolutt må ha det og det yrket for å tjene gull på det.

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...