MarkusSB Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei ! Har en eeeeldgammel Fujitsu Siemens Scaleo 600. Jeg sliter med at jeg ikke får lyd i mitt Koss headsett når jeg plugger det i. Jeg har prøvd med et USB headsett og det funker fjell, men det er ikke noe bra til musikk. Hva kan jeg prøve og gjøre? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 De fleste slike problemer skyldes at utgangen er avslått i mikseren/volumkontroll. Lenke til kommentar
MarkusSB Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Har vært inne på volumkontroll og aktivert alle inne på egenskaper men jeg har fortsatt ikke lyd : ( Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Bruker du standarddriver for Windows, eller driver fra FS eller lydbrikkeprodusent? Lenke til kommentar
MarkusSB Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Den var på en CD fra Fujitsu Siemens. Tror den heter Sigmatel. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Har du sjekket om det finnes en nyere driver? Det er ingen feilmeldinger i enhetsbehandling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå