Agentspoon Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg søker et nettverkskort som støtte Wireless N-standarden, har tre antenner og gir best mulig ytelse. Er det noe forskjell på de diverse produktene, eller er det rett og slett et tilfelle av "enten funker det, ellers så funker det ikke". Isåfall, hvilket produkt vil du anbefale som stabilt og greit? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det anbefales fortsatt å velge ett kort av samme produsent som routeren er. Dette fordi mange av produsentene enda ikke har rullet ut firmware av endelig n-standard. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Linksys WMP600N er isåfall min beste mulighet, antar jeg. Er litt bekymret for at den har to og ikke tre antenner, samt at erfarne brukere sier at rekkevidden ikke er allverden. Jeg befinner meg to etasjer fra ruteren, men får likevel utmerket signal. Håper det blir det samme med denne. Uansett er det jo et faktum at ikke alle bærbare med integrerte nettverkskort bruker Linksys (men fungerer likevel). Takk så mye for forslaget, sofTest! Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 De fleste bærbare bruker G-standard, en gammel og godt testet standard. Derfor fungerer de som regel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå