Abnorm Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Er det mulig å utvide deknings arealet på hjemmenettverk? Sliter med dårlig dekning i deler av huset. Hadde vært fint om det var mulig å montere noen baser rundt om i huset. På den måten blir ikke avstand fra pc til tråløsrouter så stor. Har denne routeren: D-link dir-655 Endret 13. desember 2009 av frecjoha Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Er det mulig å utvide deknings arealet på hjemmenettverk? Sliter med dårlig dekning i deler av huset. Hadde vært fint om det var mulig å montere noen baser rundt om i huset. På den måten blir ikke avstand fra pc til tråløsrouter så stor. Har denne routeren: D-link dir-655 Det er Mulig jeg bruker en linksys wrtgl 54 Har ikke hatt noe problem med den og det er 4 mnd siden Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Du bør dog velge ett n-produkt, om du ønsker å bruke n-hastighet. Se etter produkter som fungerer som repeater i spesifikasjonen. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Kan en slik virke: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348886 Og hvordan virker den i praksis? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg vet ikke om epleproduktet fungerer som repeater, eller om det fungerer sammen med din router. Tror jeg heller ville prøvd denne. Det er sikrere å bruke produkter fra samme produsent, når det gjelder N-standarden, inntil alle produsenter har fått fram moden firmware til sine produkter. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Den trenger ingen nettverkskabel da, kun en strøm kabel? Og er det vanskelig å sette den opp som repeater? (som du kaller det) Endret 14. desember 2009 av frecjoha Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Manualen finner du her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå