RasmusKRiis Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Hva synes dere om bildet? Er det best i svart/hvit eller farger? 4 sec f/14 ISO 100 11 mm Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Farger er best. Liker ikke sort/hvitt. En solnedgang i s/h tar vekk hele sjarmen med en solnedgang. Jeg ville kanskje ikke midtstillt steinen slik, selv om det er gjort med vilje. Og kanskje hadde det vært fint om du hadde gått litt lavere. Men dette er veldig pent! Gjør seg som en utskrift ja Lenke til kommentar
Colb Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 sier meg uenig med ingardj Jeg syntes S/H ble mye mer mystisk. tar litt av aspektet med at det er en solnedgang, det "poenget" forsvinner, men lyssettingen kommer i min mening bedre frem på S/H versjonen. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Fint dette, men syntes du kanskje har tatt litt vell mye i under redigeringa. Blir litt for mye av det gode. Kruminga/bøyen på horisonten drar også bilde litt ned etter min mening. Men ellers så likte jeg det Drar forresten til fuerteventura, kanariøyene i morgen, så får se om jeg klarer å produsere noen fine sjølandskaps bilder der...kan nesten ikke vente!! Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Takk for kommentarer Her er et annet bilde fra samme turen: Endret 13. desember 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Skulle akkurat legge inn en kommentar da jeg så at du hadde lagt ut et til fra samme location med akkurat samme "problem" jeg syns det første til dels også lider av. Blikket dras mot høyre i bildet pga du har stått høyrevendt utover og tatt disse. Greit nok det, men litt forstyrrende liksom.. Blir ikke helt overtruffen balanse. Fargene i det første er jo fantastisk vakre, og skarpheten på rullesteinfjæra er flott, men de jæ..a tankbåtene forstyrrer litt der ute syns jeg. Ikke deilig å tenke på olje når man ser et slikt vakkert syn! Men definitivt mye bedre i farger enn i sorthvitt, som jeg forøvrig syns ble litt i mørkeste laget. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 litt of topic,men sjekk ut denne siden her: http://www.outdoor-photos.com/repository/2009-11 Masse fine sjølandskap og landskaps bilder. En siden som gir meg mye inspirasjon Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Definitivt farger. Jeg syns faktisk det siste som du posta i innlegget er bedre, mest sannsynlig komposisjonen som gjorde det bedre. Bare et spørsmål, har du brukt noe filter her, eller er alt gjort i ettertid. Isåfall hvordan ser orginalen ut? Endret 14. desember 2009 av Ageurk Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Definitivt farger. Jeg syns faktisk det siste som du posta i innlegget er bedre, mest sannsynlig komposisjonen som gjorde det bedre. Bare et spørsmål, har du brukt noe filter her, eller er alt gjort i ettertid. Isåfall hvordan ser orginalen ut? Brukt GND filter, på bilde nummer to er det nesten ingen redigering gjort, bare oppskarping! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Farger. Uten tvil. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Smell på et 6-stops-filter neste gang og gå ned til f/8 samt gjør vannet vannrett så har du et knallgodt bilde. Black 'n white med mer himmel. Gjerne 20 sek eksponering på himmelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå